Οι εικόνες που βλέπουν οι πελάτες σε μια ιστοσελίδα είναι και ο κυριος παράγοντας για το αν θα παραμείνουν σε αυτήν. Είναι αυτονόητο λοιπόν το υλικό των εικόνων αυτών να είναι και ποιοτικο.
Ένα eshop μπορει να περιέχει διάφορα είδη διαφορετικά μεταξύ τους ή παρόμοια και γι΄αυτό το λόγο υπάρχουν προϊοντικές φωτογραφίες σε διάφορα στυλ και για διαφορετικούς σκοπούς. Παρακάτω αναφέρουμε μια λίστα με τους 6 πιο γνωστούς τύπους προιοντικής φωτογράφισης, καθώς είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε τις διαφορές μεταξύ τους ώστε να επιλέξουμε το σωστό τρόπο λήψης του κάθε προϊόντος που θα βοηθήσει εν τέλη και στη πώλησή του!
Τύποι προϊοντικής φωτογραφίας:
1.Ατομική λήψη
2. Ομαδική λήψη
3. Lifestyle λήψη
4. Λήψη που αναδεικνύει το μέγεθος του προϊόντος
5. Λήψη με έμφαση στις λεπτομέρειες
6. Λήψη συσκευασίας
Γιατί η καλή προϊοντική φωτογράφηση αυξάνει τις πωλήσεις;
Όσο καλής ποιότητας κι αν είναι ένα προϊόν, η ποιοτική του φωτογραφία παίζει βασικό ρόλο. Κι αυτό γιατί είναι η πρώτη οπτική επαφή του πελάτη με το προϊόν. Μόνο έτσι θα πειστεί ότι το προϊόν αξίζει την αγορά του μέχρι να φτάσει στα χέρια του.
Συνεργασία με επαγγελματία φωτογράφο
Η συνεργασία με έναν επαγγελματία φωτογράφο σίγουρα είναι μια αξιόλογη επένδυση. Ένας επαγγελματίας φωτογράφος θα προσφέρει υλικό αρίστης ποιότητας το οποίο θα απογειώσει την εικόνα των προϊόντων της ιστοσελίδας σας. Επιπλέον αν συνεργάζεστε συνεχώς με τον ίδιο φωτογράφο θα μπορέσετε να διατηρήσετε το επίπεδο και το ύφος του περιεχόμενου της διαδικτυακού σας καταστήματος.
Εαν ενδιαφέρεστε για προϊοντική φωτογράφιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και με χαρά θα δουλέψουμε μαζί σας για τη καλύτερη ανάδειξη των προϊόντων σας!