1.Χρησιμοποιήστε τα σωστά εργαλεία:
Εάν θέλετε να βελτιώσετε την εμφάνιση σας στα social media, θα πρέπει να αναρτάτε συχνά και σε στοχευμένες ώρες. Όμως ως ιδιοκτήτης της εταιρίας σας ίσως δεν θα έχετε τον απαιτούμενο χρόνο για να το κάνετε αυτό. Γι αυτό και θα ήταν καλό να χρησιμοποιείτε τα σωστά εργαλεία. Δηλαδή εργαλεία που προγραμματίζουν την ανάρτηση υλικού εξοικονομώντας έτσι δικό σας χρόνο. Έτσι θα είστε σίγουροι ότι γίνονται αρκετά συχνα και στον κατάλληλο χρονο τα post χωρίς να χρειάζεται να το κάνετε εσείς.
2.Εστιάστε στην εξυπηρέτηση πελατών
Η εποχή που οι πελάτες περιμένανε με τις ώρες στην γραμμή να εξυπηρετηθούν τηλεφωνικά από μια εταιρία, τελείωσε. Κι αυτό γιατί τα social media βοηθάνε στην γρήγορη και ευκολότερη παροχή βοήθειας στους πελάτες. Μ’ αυτόν τον τροπο προσελκύονται και περισσότεροι από αυτούς και αυξάνονται τελικά οι πωλήσεις της εταιρίας.
3.Προωθήστε τα social media της επιχείρησης
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η γίνει το εταιρικό σας προφίλ γνωστό σε όσο το δυνατόν ευρύτερο κοινό. Ξεκινήστε λοιπόν να προωθείτε το προφίλ στους πελάτες σας και ζητήστε να αλληλεπιδράσουν μ αυτό. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε τα εικονίδια των social media στην ιστοσελίδα της εταιρίας σας και να υπενθυμίζετε στο κοινό σας να σας ακολουθήσει μετά από κάθε post.
4.Εστίαστε στις τάσεις
Ένας από τους καλύτερους τρόπους να δημιουργήσετε μεγαλύτερο κοινό είναι να ακολουθείτε τις τάσεις που επικρατούν. Έτσι αμέτρητοι χρήστες των social media θα “πέσουν” στο προφίλ σας και θα περιηγηθούν σε αυτό. Για να το πετύχετε αυτό ένας τρόπος είναι η χρήση κατάλληλων και “πιασαρικων” hashtags.
5.Δημιουργήστε ένα ελκυστικό προφίλ
Είναι δύσκολο να ξεχωρίσει το προφίλ της εταιρίας σας ανάμεσα στα πολλά άλλα. Για να το πετύχετε αυτό θα πρέπει να ανεβάζετε πρωτότυπο οπτιακουστικό υλικό, υψηλής ανάλυσης. Μπορείτε ακόμα να αναρτάτε υλικό που σας στέλνουν οι ίδιοι οι πελάτες με τα προϊόντα (πάντα με την άδεια τους). Έτσι το προφίλ αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αναγνωρισιμοτητα και εγκυρότητα.
6.Αλληλεπιδράστε με τους κοινό σας
Οι χρήστες των social media επιθυμούν να λαμβάνουν την ανταπόκριση σας όταν αλληλεπιδρούν μαζί σας. Αυτό σημαίνει ότι είναι καλό να αντιδράτε στα σχόλια που κάνει το κοινό σας στα post, να απαντάτε σε απορίες σχετικές με τα προϊόντα, να ευχαριστειτε τους πελάτες σας όταν κοινοποιουν την αγορά τους στα δικά τους social media. Έτσι το προφίλ της εταιρίας σας αποκτά όλο και περισσότερη αναγνωρισιμότητα και αλληλεπίδραση.
Εαν χρειάζεστε έναν εξειδικευμένο συνεργάτη για να προβάλετε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας στα Social Media μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας !