Τι κάνει τόσο ξεχωριστό το Digital Marketing;
Τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα!
Το Digital advertising είναι η πιο εύκολα μετρήσιμη μορφή διαφήμισης με ακριβή νούμερα και τρόπους αλληλεπίδρασης με τον χρήστη. Μπορείς να μετρήσεις:
- Αριθμό διαφημίσεων που προβλήθηκαν και που παραλείφθηκαν
- Ποσοστό αλληλεπίδρασης (αγόρασαν άνθρωποι το προϊόν σου; Επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα σου;)
- Για πόση ώρα είδαν οι άνθρωποι την διαφήμισή σου;
Αυτό το επίπεδο παρακολούθησης και μέτρησης δεδομένων δεν ήταν εφικτό παλιότερα με τα παραδοσιακά μέσα, όπως οι τηλεοπτικές διαφημίσεις. Δεν υπήρχε απλώς κανένας τρόπος να ξέρεις εάν η διαφήμισή σου ήταν αποδοτική, ούτε καν εάν την είδε ο κόσμος.
Είναι διαδραστικό!
- Οι χρήστες μπορούν να κάνουν κλικ, να προσπεράσουν ή να ξαναδούνε διαφημίσεις. Εάν το χειριστείς σωστά, μπορείς να δημιουργήσεις μεγάλη αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών και των ψηφιακών διαφημίσεών σου.
- Για παράδειγμα: Τα Taco Bell χρησιμοποίησαν πρόσφατα το AR advertising της εφαρμογής Snapchat, όπου οι χρήστες μπορούσαν να μετατρέψουν τον εαυτό τους σε taco χρησιμοποιώντας έναν φακό Cinco De Mayo. Το αποτέλεσμα ήταν να έχουν 224 εκατομμύρια προβολές μέσα σε μία μέρα, και ο μέσος χρήστης ξόδεψε 24 δευτερόλεπτα παίζοντας στην διαφήμιση, πριν στείλουν την φωτογραφία τους με snap.
Αυτό το επίπεδο αλληλεπίδρασης απλώς δεν είναι εφικτό με τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης. Έρευνες δείχνουν επίσης ότι οι άνθρωποι είναι πιο αφοσιωμένοι και ενεργοί στις διαδραστικές διαφημίσεις παρά στις παραδοσιακής μορφής διαφημίσεις, οπότε τείνουν να θυμούνται τις διαδραστικές διαφημίσεις περισσότερο.
Είναι εξατομικευμένο!
- Μπορείς να δημιουργήσεις διαφημίσεις που να είναι ιδιαίτερα εξατομικευμένες και προσαρμοσμένες στις προτιμήσεις των άλλων. Μπορείς να στοχεύσεις διαφορετικούς χρήστες με διαφορετικές διαφημίσεις βασιζόμενος στις καταγεγραμμένες τους συμπεριφορές και τα ενδιαφέροντά τους.
- Όταν οι χρήστες παρακολουθούν μια διαφήμιση στην τηλεόραση, είναι ουσιαστικά η ίδια διαφήμιση για όλους. Ωστόσο, στο Διαδίκτυο, η διαφήμιση μπορεί να τροποποιηθεί και να προβάλλεται με διαφορετική επικεφαλίδα ή εικόνα σε διαφορετικά άτομα με βάση τη διεύθυνση IP τους.
- Οι ψηφιακές διαφημίσεις είναι ιδιαίτερα εξατομικευμένες και μπορούν επίσης να τροποποιηθούν σε πραγματικό χρόνο. Αυτή είναι μια μεγάλη διαφορά και ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις, όπως είναι οι διαφημίσεις εφημερίδων που δεν μπορούν να τροποποιηθούν ή να δεχθούν αλλαγές αφότου εκτυπωθούν και αποσταλούν σε εκατομμύρια άτομα.
Είναι οικονομικά ευέλικτο!
- Η ψηφιακή διαφήμιση μπορεί να γίνει με σχεδόν οποιοδήποτε προϋπολογισμό, ωστόσο, πάντα ανταποκρίνεται και προσαρμόζεται αναλόγως της αγοράς που αντιμετωπίζει. Με άλλα λόγια, το κόστος της διαφήμισης αντικατοπτρίζει συνήθως τα περιθώρια κέρδους αυτής της βιομηχανίας. Είναι φθηνότερο να διαφημίσει κανείς ένα πρόχειρο και απλό εστιατόριο από το να διαφημίσει νομικές υπηρεσίες.
Έχει παγκόσμιες δυνατότητες!
- Μπορεί να υπάρξει πρόσβαση σε παγκόσμια εμβέλεια με χαμηλότερο λειτουργικό κόστος σε σύγκριση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις. Καταβάλλεται πολύ χαμηλότερη τιμή για να προσεγγιστεί μεγαλύτερος αριθμός κοινού, καθώς και υψηλότερος χρόνος διάρκειας διάθεσης της διαφήμισης.
24/7 Διαφήμιση!
- Οι ψηφιακές διαφημίσεις μπορούν να προβάλλονται 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Σε σύγκριση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις, οι οποίες συνήθως προβάλλονται μία φορά και μετά χάνονται, οι ψηφιακές διαφημίσεις μπορούν να προβάλλονται όλο το 24ωρο, επιτρέποντας στους καταναλωτές να αλληλοεπιδρούν μαζί τους με εύκολα, στον δικό τους χρόνο και χώρο.
- Οι παραδοσιακές διαφημίσεις από την άλλη συνήθως προβάλλονται μία φορά σε μία παραδοσιακή μορφή μέσων.