1.Εστιάστε στην αισθητική εικόνα
Δεν έχει σημασία αν έχετε το καλύτερο προϊόν και την γρηγορότερη εξυπηρέτηση στον κόσμο. Εάν η εικόνα του e-shop σας ειναι υποτονική και συνηθισμένη, τότε η προσπάθεια σας να κερδίσετε τον πελάτη θα αποτύχει. Θα πρέπει έτσι να δώσετε μεγάλη έμφαση στο web design, να ακολουθήσετε τις τάσεις, να χρησιμοποιήσετε τρόπους που να εντυπωσιάζουν τους χρήστες, όπως οι πανοραμικές φωτογραφίες και τα 4k video.
2.Δώστε έμφαση στο ‘Σχετικά με Εμάς’
Είναι σημαντικο να επενδύσετε σ’αυτές στις πληροφορίες σχετικά με την προέλευση, το είδος, τη διεύθυνση της εταιρίας ώστε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του πελάτη. Έτσι δημιουργείται μια πιο ξεκάθαρη εικόνα στον πελάτη σχετικά με την εταιρία και τις παροχές της. Όλα αυτά μπορούν να βρίσκονται σε μια σελίδα τίτλου ‘σχετικά με εμάς’
3.Άριστη online εξυπηρέτηση
Οι πελάτες σας επιθυμούν να γνωρίζουν ότι θα τους βοηθήσετε σε όλα τα στάδια της αγοράς τους, αν χρειαστεί. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να παρέχετε άμεση online εξυπηρέτηση, είτε μέσω τηλεφώνου είτε με chat box. Ο πελάτης νιώθει έτσι ασφάλεια και εμπιστοσύνη προς την εταιρεία σας.
4.Διευκολύνετε τον τροπο πληρωμής
Είναι σημαντικό να κάνετε την διαδικασία αγοράς εύκολη στους πελάτες σας. Αυτό θα πετύχει με το να παρέχετε ποικίλους και εύκολους τρόπους πληρωμής. Επιπλέον ειναι σημαντικό οι χρήστες να μπορούν να δημιουργήσουν λογαριασμο στο e-shop σας ωστε να αποθηκευονται τα στοιχεια τους και να μην χρειαζεται να τα επαναλαμβανουν σε καθε αγορα.
5.Διαφημιστείστε στα social media
Η διαφήμιση στα social media είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να οδηγήσετε πολλούς χρήστες στο e-shop σας. Με τα social media μπορείτε να γίνεται πιο δημιουργικοί στους τρόπους διαφήμισης και να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως τα social media analytics για να δείτε ποίοι τρόποι προσελκύουν περισσότερους πελάτες και έτσι να βελτιωθείται.
6.Χρησιμοποίηστε SEO κλειδιά
Με το να ενσωματώνετε SEO λέξεις κλειδιά στους τίτλους και στις περιγραφές των προϊόντων, το e-shop σας είναι πιο πιθανό να εμφανίζεται στα πρώτα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης. Έτσι θα αυξάνονται όλο και περισσότερο οι επισκέψεις στο online κατάστημα σας, και συνεπώς οι πωλήσεις σας.
7.Ensure Your Store is Mobile-Responsive
Καθώς η χρήση των smartphone είναι πλέον καθημερινή και αναπόσπαστη, πολλοί χρήστες πραγματοποιούν τις αγορές τους και μέσω αυτών. Γι’αυτό και καλό θα ήταν το e-shop σας να είναι το ίδιο λειτουργικό και σε smartphone, ώστε να διευκολύνεται ο πελάτης και να μην περιορίζεται στην συσκευή που θέλει να χρησιμοποιήσει για να κάνει τις αγορές του.
8.Δωρεάν μεταφορικά .
Η επιπλέον χρέωση των μεταφορικών είναι ένας λόγος που πολλοί πελάτες δεν πραγματοποιούν τελικά την αγορά τους. Προκειμένου να προσελκύσετε περισσότερο κοινό και να ανταγωνιστείτε άλλες εταιρίες μπορείτε να προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά (εάν αυτό είναι εφικτό)
9.Email Marketing
Το email marketing ειναι ένας τρόπος για μια επιχείρηση να χτίσει υγιής σχέσεις με τους πελάτες της. Με το να προσεγγίσετε στοχευμένα πελάτες που είναι πολύ πιθανό να αρέσουν τα προϊόντα σας μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα αυτών στην οποία να αποστελετε καθημερινά email με προτασεις και τα προϊόντα σας. Έτσι οι πελάτες θα ενθαρρύνονται όλο και περισσότερο να επισκέπτονται το e-shop σας.
10.Επιστροφη χρημάτων και εγγύηση
Σε μια online αγορά ο πελάτης δεν μπορεί να δει από κοντά το προϊόν πριν το αγοράσει. Γι’αυτό και οι περιορισμοί στις επιστροφές προϊόντων και χρημάτων ενός online καταστήματος συχνά αποτρέπουν πολλούς πιθανούς πελάτες. Είναι σημαντικό λοιπόν να δίνετε εναλλακτικές λύσεις εάν δεν του αρέσει το προϊόν, μια από τις οποίες θα πρέπει να είναι και η επιστροφή χρημάτων. Μπορείτε επιπλέον να προσθέσετε μια σελίδα με την πολίτικη του καταστήματος σας ώστε να μπορούν όλοι να γνωρίζουν τους ‘’κανονισμούς’’ πριν την οποιαδήποτε αγορά.